wtorek, 27 sierpnia 2013

Gotowi do startu??

Chyba nadszedł w końcu czas by wystartować. Czaję się już od dłuższego czasu aby ruszyć z nowym blogiem, przeznaczonym zarówno do tego aby prezentować swoje prace w możliwie wygodny, szybki i przejrzysty sposób, móc brać udział w przeróżnych wyzwaniach, które bardzo mnie inspirują a jakoś mi zawsze nie po drodze i żeby trochę zebrać trochę opinii. Wymaga to nie lada odwagi. Na początku (w przypadku prowadzenia poprzedniego bloga) bardzo obawiałam się krytyki a w pochlebnych słowach dopatrywałam się po prostu próby bycia miłym. Dziś wszystko wygląda inaczej, jestem bardziej pewna siebie i po niespełna trzech latach zabawy z papierem postanowiłam otworzyć nowy rozdział, nowy blog (poprzedni zaniedbałam niemiłosiernie).
Muszę przyznać, że zmotywowało mnie do tego dzisiejsze szkolenie nt. zarządzania sobą w czasie, na którym to zostało mi uświadomione po raz kolejny, że do celu trzeba dążyć, a każde dążenie zaczyna się od pierwszego kroku. I dzisiejszy post jest właśnie takim pierwszym małym kroczkiem. Za cel dziś publicznie stawiam sobie minimum 2-3 razy w tygodniu opublikować moje najnowsze prace lub chociaż kilka słów usprawiedliwienia dlaczego tego nie zrobiłam :D. Chciałabym również umieścić kilka tutoriali i innych dodatków ale wszystko w swoim czasie. Trzymajmy się małych kroczków... Zapraszam do wspólnej przygody, mam nadzieję że moja miłość do papieru i jej wytwory dadzą komuś odrobinę radości i inspiracji jak mi dają inne cudne blogi... Na dzisiaj tyle... Do jutra... Czyli pierwszej pracy... :)

A poniżej logo firmy, pod którym sprzedaję moje wytwory:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

FIKARTKI REAKTYWACJA

Z sentymentem po ponad 4 latach wracam do tego bloga. Cieszę się, że nie zniknął i jestem zaskoczona ile tu moich prac. Coprawda wiekowych a...