wtorek, 24 listopada 2015

Święta coraz bliżej...

Kartki świąteczne huczą z każdej strony! Cudne po prostu. Ten okres to po prostu apogeum twórczości i pomysłów. Mnóstwo inspiracji na blogach i portalach społecznościowych. Sama nie mogę przestać kleić. Wielką radości mi sprawiają te świąteczne cudeńka. I pomyśleć, że kiedyś nie lubiłam tego przedświątecznego okresu... Teraz poszłabym z torbami gdybym zakupiła każdą wstążeczkę, stempelek czy inną ozdobę, która "by mi się przydała" Ale wydaje mi się, że to takie pozytywne szaleństwo. I coraz więcej drewna u mnie, ale o tym innym razem. A to kilka wytworów z pierwszego rzutu, kartki świąteczne, na których znajdziecie takie postacie jak renifer Rudolf czy Święty Mikołaj. Trochę zimowego krajobrazu i dużo gwiazdek.

Na zakupy zapraszam tu: www.free-ideas.pl a specjalne zamówienia tu: freeideas@wp.pl




















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

FIKARTKI REAKTYWACJA

Z sentymentem po ponad 4 latach wracam do tego bloga. Cieszę się, że nie zniknął i jestem zaskoczona ile tu moich prac. Coprawda wiekowych a...