środa, 23 października 2013

Folder ślubny na płyty ze zdjęciami lub filmem na wesoło

Na pamiątkę po najcudowniejszym dniu... Skoro piękne wspomnienia, to może w pięknym opakowaniu? Moja propozycja na Folder na płyty z filmem/zdjęciami ze ślubu i wesela. Jedna z czterech, które się w najbliższym czasie pojawią. A na koniec kilka wskazówek, jak powstały... Teraz zdradzę tylko, że papiery Lemoniade z mojej ukochanej kolekcji Elegance :)







Przepraszam za jakość zdjęć, brak światła mi doskwiera...
A że symetria w przypadku folderu jest nieodzownym elementem a  i media się pojawiły (kropelki w płynie i tusze i ten moty oczek :D) to wędrujemy na wyzwanie 13arts (z ich  papierków właśnie powstaje folderek na film i zdjęcia z chrztu!)

A jutro tutorialik - co i jak czyli jak powstają moje folderki :)


4 komentarze:

  1. Bardzo radosny folderek. Śliczne kolorki i ładna symetria. Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy folderek, dziekuje za zabawe z 13 arts

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny :) Bardzo radosny i energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń

FIKARTKI REAKTYWACJA

Z sentymentem po ponad 4 latach wracam do tego bloga. Cieszę się, że nie zniknął i jestem zaskoczona ile tu moich prac. Coprawda wiekowych a...