wtorek, 15 października 2013

Wróżka spełniająca życzenia urodzinowe

Dzień dobry :) Słoneczko dziś świeci, więc słoneczna karteczka. Tym razem urodzinowa, znowu ten dziwny dla mnie format ale można sobie z nim poradzić. Jak mi to wyszło, oceńcie sami.

Te urocze stempelki to moja pamiątka z wakacji... na Teneryfie :D Tak, nawet na wakacjach znajdę zawsze jakieś cuda... Tusz brązowy Versa Color, skrzydełka wróżki i róg jednego z jednorożców świecą się za sprawą brokatu Ranger Stickles podobny do TEGO
Tą śliczną tasiemkę ozdobną odkryłam w hurtowni papierniczej, chciałam podlinkować ale nie widzę jej nigdzie w necie. Kółeczko wycięte dziurkaczem 1,5cm, półperełka złowiona na eBayu, napis wydrukowany na drukarce. Aaaa zapomniałabym kolorowałam Copicami (sukieneczka i jednorożec), włoski wróżki flamaster ZIG ZAG. Kropelki oczywiście - Pearl Maker, taki mniej więcej O.
No i tak sobie ta wróżka czaruje i spełnia życzenia :)




1 komentarz:

FIKARTKI REAKTYWACJA

Z sentymentem po ponad 4 latach wracam do tego bloga. Cieszę się, że nie zniknął i jestem zaskoczona ile tu moich prac. Coprawda wiekowych a...