wtorek, 29 października 2013

Opakowanie na płyty DVD z chrztu

Witajcie! Oto jedna z moich propozycji na chrzciny. Elegancki folder na płyty ze wspomnieniami. Do stworzenia tego oto opakowania użyłam bazy 13,5cm x 13,5cm oraz cudnych papierów Magiczneh Kartki, które niedawno do mnie dotarły z kolekcji Stalowe Niebo. Narożniki powstały z jednego z wykrojników Spellbinders z kompletu Persian Motifs, który pojawia się u mnie dosyć często. Koło z falbanką (ozdobione perełkami w płynie) oraz etykietkę wyciął mój Cricut z Cartridge'a Cricut Alphabet. Kryształki "wykopane" na E-bayu i cudna pieczątka z MONTAŻOWNI w połączeniu ze srebrnym tuszem Versa Color. 

 


Kieszonki na płyty to również zasługa Cricut'a ozdobione srebrnym piórem żelowym. 

 

A przy okazji wędrujemy na wyzwanie Hanna and Friends :)

2 komentarze:

FIKARTKI REAKTYWACJA

Z sentymentem po ponad 4 latach wracam do tego bloga. Cieszę się, że nie zniknął i jestem zaskoczona ile tu moich prac. Coprawda wiekowych a...