czwartek, 12 września 2013

CANDY I KROPKA... :)


Nie mogłam się powstrzymać... :) Muszę przyznać, że w trakcie mojej trzyletniej prawie już działalności pierwszy raz natknęłam się na I KROPKĘ, czy jak to odmienić :) Okazuje się, że niewielki sklepik ma całkiem spory wybór tekturek i parę kolekcji papieru... Kto wie, może będzie mi dane je przetestować.


Bardzo podoba mi się intensywność barw w "Zakochaj się w jesieni" a mroźne nutki idealnie by pasowały na zimowy exploding box ślubny. Idealny dla pary z zamiłowaniem do muzyki, a mam taką w zanadrzu :)

Trzymajcie kciuki!

A kartki ślubne w postaci  exploding boxów znajdziecie tu:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

FIKARTKI REAKTYWACJA

Z sentymentem po ponad 4 latach wracam do tego bloga. Cieszę się, że nie zniknął i jestem zaskoczona ile tu moich prac. Coprawda wiekowych a...