piątek, 20 września 2013

Dla miłośników gór, na nową drogę życia

Karteczka przygotowana specjalnie dla pary kochającej góry. Tło powstało dzięki wyciętemu ręcznie nożyczkami kształtowi gór, który posłużył jako maska. Tusz, który się przyczynił do tego efektu to Versa Color - 138 Seafoam. Uwielbiam ten kolor. Narożniki powstały dzięki wykrojniczkowi firmy Joy Crafts.Standardowa już u mnie klamerka wraz z satynową wstążką z pobliskiej pasmanterii. Natomiast tę magiczną parkę zdobyłam w Monachium, w jednym ze sklepów z najróżniejszymi ozdobami do domu i na przyjęcia. A jest to nic innego jak część winietki na stół. Tak, mam ich jeszcze kilka :). Ozdabiają ją dodatkowo trzy kryształki z Allegro. Aaaa zapomniałabym o chmurce - to mój ukochany Cricut!




2 komentarze:

FIKARTKI REAKTYWACJA

Z sentymentem po ponad 4 latach wracam do tego bloga. Cieszę się, że nie zniknął i jestem zaskoczona ile tu moich prac. Coprawda wiekowych a...