piątek, 6 września 2013

Pudełeczka poszły w świat

Rozstałam się dzisiaj  z trzema pudełeczkami, nad którymi sporo ostatnio pracowałam. Dwa srebrno-białe lub biało-srebrne, jak kto woli, i jedno czarno-białe z czerwonymi dodatkami. Chyba moje ulubione. Jak zwykle kończyłam późnym wieczorem więc szanse na zdjęcia zerowe, a dzisiaj rano musiałam wysłać. Plany pstryknięcia fotek przed pójściem do pracy legły w gruzach jak tylko się zorientowałam, że cztery razy ustawiałam drzemkę :) Tak więc pudełeczka ślubne wybrały się na wycieczkę ze mną do pracy. Tak samo zresztą jak i aparat. Dlatego też zdjęcia tuż przed wysłaniem zostały zrobione prawie na łonie natury. Kostka brukowa to element pamiątkowej pompy przy zabytkowym budynku straży pożarnej w Łodzi przy ulicy Tymienieckiego. Poniższe zdjęcie zapożyczyłam ze strony http://www.geolocation.ws/ gdyż byłam tak zaaferowana pudełeczkami, że nie wpadłam na to, żeby pstryknąć pompę, jakkolwiek by to ni brzmiało :) obiecuję, że nadrobię.




I rodzinka pudełeczek, fotki na szybkiego, w pełnym słońcu... oceńcie sami :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

FIKARTKI REAKTYWACJA

Z sentymentem po ponad 4 latach wracam do tego bloga. Cieszę się, że nie zniknął i jestem zaskoczona ile tu moich prac. Coprawda wiekowych a...